سادگی
 
 
 

سادگی
ارسال شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, - 15:35

یادمه همیشه یه جمله داشتیم که بهم میگفتیم:

    من میمیرم واسه تو،تو میمیری واسه من

    من میمونم واسه تو،تو میمونی واسه من              تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد


طرف اول را تا بهت میگفتم تو برمیگشتی با چه ذوق و شوقی طرف دوم را بمن میگفتی و.....

در آخرش میدونی چی میگفت؟.......آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاه

میگفت:با بغض برام بمون و تنهام نزار..........

ولی یهو چیشد که برگشتی گفتی انتخاب تو اشتباه محض بود و دیگه نمیخوام باهات بمونم واین  

جمله ها و شعرها از یاد تو رفته بود و دیگه ... چیزی یادت نبود که یه روزی میمردی برام و .....

و اینکه یه روزی همه کست بودم و یه روز حتی بیمن سر نمیکردی!!!!!!!!!!!!!!!!.........ولی الان چی؟.....

الان دست یکی دیگه تو دستته و برای اون میمیری...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

آه که چقدر ساده بودم....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده alijOon