نفس
 
 
 

نفس
ارسال شده در چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, - 22:39

بعضی ادمها یهو میان ... یهو زندگیتو قشنگ میکنن... یهو میشن همه ی دلخوشیت ....... یهو میشن دلیل خنده هات... یهو میشن دلیل نفس کشیدنت.... بعد همینجوری یهو میرن.... یهو گند میزنن به آرزوهات... یهو میشن دلیل همه ی غصه هات و همه ی اشکات . . . یهو همچی خراب میشه..



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت0:22---10 فروردين 1391
ممنون که بهم سر زدی
لینکت کردم من
اگه دوست داشتی لینکم کن
منتظر آپت هستم
آپ کردی خبر بدیااااااااااااااااااااااا
بای تا های


مهران
ساعت23:27---9 فروردين 1391
سلام
من اهل تعریف کردن از وبا و اینکه وبت بینظیره و اینا نیستم چون قدیمی شده دیگه
وبت واقعا خوبه
نوشه هاتم زیباند
منم یه وب دارم
خوشحال میشم بهم سر بزنی
منتظرم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده alijOon