ارسال شده در سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, - 18:27

 دلم را که مرور مےکنم


تمام آن از آن توست


فقط نقطه اے از آن ِ خودم...


روے آن نقطه هم


میخ مےکوبم


و قاب عکس تو را مےآویزم...

(تقدیم به کسیکه تمام زندگیم را عوض کرده است)



نظرات شما عزیزان:

shaya
ساعت11:25---16 اسفند 1390
من اهنگ هاي فلاحي رو خيلي دوس دارم خيلي زيبا بود راستي چرا اصلا اپي نداري؟

shaya
ساعت20:17---9 اسفند 1390

پشت سکوت تو دلتنگی و غم است می دانم

این جمله برای وصف تو کم است می دانم


خود را کنار کشیده ای تا من گذر کنم

این خصلت فرشته ، نه یک آدم است می دانم

مرسي كه به وبلاگم سر ميزني
اين متنم خيلي زيبا بود ممنون


رضا
ساعت18:54---9 اسفند 1390
بیا و بخون
منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده alijOon