ارسال شده در پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, - 15:20

 

هی لعنتی ...



اون طوریم که تو فکر میکنی نیست ...



شاید عاشقت بودم،روزی .....!



ولی ببین بی تو



هم زنده ام،



هم زندگی میکنم ...



فقط گاهی در این میان،



یادت ...



زهر میکند به کامم زندگی را ...



همیــــــــن...


نظرات شما عزیزان:

T0oFaN
ساعت15:58---20 تير 1392
سلام دوست من خوبی؟ میای با هم تبادل لینک کنیم؟ من یک برنامه گذاشتم تا همه وبلاگ نویس ها را تو وبلاگم جمع کنم تا همه به هم سر بزنند بیا وبلاگت را ثبت کن تا اونایی که به میان وبلاگشون را ثبت می کنن به وبلاگ تو هم سر بزنند مطمئن باش ضرر نمی کنی تازه یک امتیاز مثبت هم برای وبلاگت ثبت میشه از طرف گوگل

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده alijOon