رفت
 
 
 

رفت
ارسال شده در دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, - 23:22
سر كلاس ادبیات معلم گفت : فعل رفتن رو صرف كن گفتم : رفتم ...رفتی ...رفت ساكت می شوم ، می خندم ولی خنده ام تلخ می شود معلم داد می زند : خوب بعد ؟ ادامه بده و من می گویم : رفت ...رفت ...رفت رفت و دلم شكست ...غم رو دلم نشست رفت و شادیم مُرد ... شور و نشاط رو از دلم برد رفت ...رفت ...رفت و من می خندم و می گویم : خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است كارم از گریه گذشته كه به آن می خندم

نظرات شما عزیزان:

matrix
ساعت20:21---3 تير 1392
سلام عزیزم وبلاگ عالی و جالبی داری اگه دوست داشتی به منم سر بزن در ضمن مایلم باهات تبادل لینک هم داشته باشم اگه افتخار میدی من و با نام قیامت موزیک لینک کن و بعدش خبرم کن تا بلافاصله لینکت کنم مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده alijOon